CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, November 24, 2009

Minggu Malas

Dah seminggu tak update blog aku kat sini. entah ngapa macam malas pulak nak download gambar, mungkin sebab pelembab sangat siber broadband CELCOM aku nie..   malam nie mata aku tak mengantuk,  dah  nak pukul 2 malam dah, pasai apa tah, tak mengantuk plak. selalunya aku kul 10 dah tidor. malam nie lain macam ajeeee. eeeeeee takutlah pulakkkkkkkkkk

SEBELUM TERLUPA AKU INGIN MENGUCAPKAN SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA KEPADA SEMUA KAWAN2 AKU YANG MEMBACA BLOG MISS JEBAT.

Raya Haji nanti aku nak bercuti kat mana tu, nanti aku beri tahulaaa. tunggu aje lah yeeee. harap2 nanti aku dapat pamerkan gambar aku ngan family di sana, tunggu ajelah yeeee. Sebelum itu tengok ajelah aktiviti aku sepanjang minggu lepas ngan anak2 aku dan ngan kawan2 kesayangan akuuuu kat opisss



















comelnya KAKAK AKU pakai tudung yeeee. bukan apa sebenarnya tudung nie CLIENT dia yang punya.  CLIENT dia minta carikan nama apa yang sesuai untuk diberikan ke atas tudung tersebut. Sekiranya dia orang berkenan nama2 yang kita orang berikan, nanti dapatlah kita orang hadiah tudung. Beribu2 lemon lah jugakkkk. jangan ingat kita orang main2 pulak kat opis macam tak ada keja pulak. bukan boleh sangat kat opis nieee, yang kadang2 buat aku menyampah bila kita buat keja depa tak nampak, bila baru nak duduk2 santai macam nie ingat kita tak buat kerja pulak, sebenarnya nie salah satu dalam cabang kerja kita orang jugaklah. so jadi janganlah nak menyibukkkkk. sapa yang terasa nasiblah yeeeee

No comments: