CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, November 11, 2009

Anak-anakku sayang

Hari minggu lepas aku tak kerja. So apa lagi pii lah teman anak-anak aku  berlatih takewando. Aku memang malas nak tgk kalau si amer yang belajar sebab dia niee memang malas n lembik semacam bila berlatih. tak keras langsung, .kalau dah tak berminat di suruh macam mana pun memang tak payah lahhhh............. jawapannya





 
macam yee-yee ajeeee budak dua orang niee





 





 

 

 

 

 

 



lepas ajee habis belajar apa lagi sesi makan-makan time la pulakk. tapi tulah dia orang nie asyik pee kedai mamak ajeeee. roti canai n mee goreng entah apa yang sedapnya tak tahulahh naik nak muntah aku benda yang sama ajeee....



eeeeee lambatnya sampai makanan aku nieeeee
nyammmmmmmm-nyammm



 
eeee cukup keeee nampak sikit ajeeee

 
 cepat-cepat makan, kang kimi ambil habis aku punyaaaaaa.
menyibuk ajeee along kat belakang......

 
apa hal la pulak terhangus roti canai sardin neee
tak semangah langsung mamak niee buat hampah betulll



 ahhhhhh kenyang bangatttt donggg

JUMPA LAGII..................







 





No comments: