CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, November 27, 2009

my brithday

Minggu nie ada macam2 story aku nak cerita. selain daripada menyambut hari raya haji, aku happy sangat minggu nie, sebab semuanya manis2 belaka yang berlaku dalam hidup aku.

first sekali aku nak citer pasai kawan baik aku. sapa lagi. mesti you all semua tahu. dah lama juga aku dah creat blog nie tapi tak berkesempatan lagi nak letak gambar dia nie kat sini. sejak aku keja kat UMES dari tahun 1994 nie member aku yang paling lama n setia sekali. sayang dan persahabatan kami semakin utuh. antara aku dan dia tiada rahsia antara kami, cuma ada la sikit2 rahsia, itupun kadang2 dalam cerita dalam kain pun terlepas juga, tapi tak apa itu antara aku dan dia aje. aku masih ingat lagi di awal persahabatan kami, adalah seorang hamba allah nie, yang pendengki agaknya membuat aku dan dia nieee bergaduh juga dalam dua minggu. tapi akhirnya kami berbaik balik dan sehingga sampai ke hari ini, persahabatan kami semakin utuh.  walaupun mulut aku nie tak ada insuran tapi dia tak pernah kisah apa saja ayat yang keluar dari mulut aku nieee, kau memang seorang kawan yang setia dan baik hati, aku memang sayang kat kau, cuma aku tak nak cakap ajeee,tau.........







my best friend weeding sapa lagi MIDER LAAAAAA love youuuuuuu darling.

No comments: