CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, November 29, 2009

Holiday in Ancasa Allsuites Port Dickson

Hari raya haji yang lalu aku n my family, kakak2 aku pii cuti kad pd. Kami duduk kat Ancasa Allsuites Memang best duduk kat sini. Berbaloi2 la kata CELCOM. Nak pi makan pun senang sebab kat tepi pantai kat bawah hotel tu banyak kedai2 makan. Kita orang tak belipun sebab banyak makanan yang kita orang bawa dari rumah.
almaklumlah raya haji. Seronok dapat berkumpul beramai adik beradik sekurang, kurangnya anak2 aku dapat mengeratkan silaturrahim dengan sepupu2 mereka. jarang jumpa sebab aku jarang pun balik kampungg..



















my n my all sister, makanan punya la banyak kakak aku bawa sampai tak termakan2



















Tgklah gambar comot2 si mamat kat bawah nie, mamat kalau dapat makan kek memang tak ingat dunia, tak habis2 sebut nak kek, nak kek selagi tak diberikan selagi tu lah dia sebut...
sian betul kat simamat ku sayang nieee





seronoknya piii percutian kali nie.. tahun depan kita orang plan nak pii tempat lain pulak
bagus juga macam nie, sekurang-kurangnya dapat mengeratkan ikatan kita orang adik beradik.
JUMPA LAGIIII




No comments: