CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, December 11, 2009

teater natrah di istana budaya




salam kengkawan, lama dah update blog bukannya apa, sibuk minggu lepas macam tak masa nak citer kat sini, bila balik umah dah penat terus tidor.
minggu nie banyak yang aku nak citer kat sini almaklumlah dah seminggu tak berciterrrr.
sorry la kalau you all semua susah nak bukak blog aku nie, bukannya apa saja aku blok kan blog aku nie sebab tak bagi orang lain baca selain daripada yang aku sayang2 ajee

susah kalau ada orang yang pendengki kat opis nie, bila dah baca orang punya blog ingat orang tak ada keja pulak, sapa suruh dia yang baca blog aku nie, pas tu ingat semua orang yang buat blog tak ada ada keja, ingat kau seorang aje ada keja piii mampus lah kau..................
ingat kau yang bayar aku punya gaji, ingat duit bapak kau, Apa guna aku kutuk dia kat sini tak guna jugak sebab dia dah tak boleh baca dah blog aku nie, tapi tak apalah asalkan aku dapat luahkan sini pun aku dah rasa ok dahhh

mampuslah pasai orang nieeee. "ADA AKU KISAH"

nie nak citer pasai aku pii tengok teater NATRAH minggu lepas, pi ngan sapa lagi kalau tak ngan zira n pa aku. memang aku teruja sangat nak tengok NATRAH pasai apa kau orang fikir, ............................



pasai pelakon dialah yang memang aku minat sangat, UMIE AIDA, SOFEA JANE, N MAYA KARIN.

aku rasa memang berbaloi lah aku piii tengok, walaupun tiket harga yang mahal aku beli, sebab apa masa hari yang aku pegi tu, DATO' DR SITI HASMAH JUGA DATANG. tak sangka betul aku dapat tengok dia depan mata, ingat nak amik gambar ngan dia tapi aku takut pulak nak pi dekat walaupun dia duduk kat belakang kami aje kerusi dia tuuu. akhirnya tak amik juga sian kat aku......

sapa lagi yeee yang aku jumpaa....... haaa tunang UMIE AIDA pun ada, boleh tahan la mamat nieee. ZAHIDA RAFIK cun betul minah nieee, hidung bukan main tinggi melangit lagi, melepas jugak nak ambil gambar dia bukannya apa segan lak nak ajak bergambar.





sampai kat istana budaya jumpa wan lembut terus amik gambar ngan dia


cuba teka punggung sapa nieee, punggung cheq kita kaaaaa

?
?
?
?
?
?
?
??
?????
??????????
???????
??????
?????
?????


niee la orang nya sapa lagi ZAHIDA RAFIK LA
memang comel minah nie, tapi punggung lepar aje spoil betul
hilang selera bila punggung leper nieeee he he he.....


masa pementasan dah habis, tu yang tengah bersalam tu DR STI HASMAH pii bersalam ngan para pelakun kat bawah..

kat bawah nie pulak gambar para pelakun tengah sain autograf ngan para peminat aku tak piii pun pa yang pegiiiii

comel, comel,comel

eeeeh sama pulak hidung dia ngan MISS JEBAT LAAAA
makan hati mak meletup......



dekat kul 12 sampai rumah, fuh mengantuk gilerrr.
esoknya kakak aku nak balik dari mengerjakan haji, terpaksa balik awal sebab dia terjatuh kat mekah selepas balik dari melontar di jamrah. sian kat kakak akuuuuuuu.

bye tunggu citer seterusnya....



















1 comment:

Unknown said...

Buat Miss Jebat yang tersayang, lantak pii lah apa orang nak cakap, do i concern???
Idung macam sofe jane? Cheh, jauh punggung dari hidung!!!Bulu hidung pun tak sama... Ni kan hidung...