CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, December 2, 2009

Makan ajeee

Anak2 aku memang suka kalau aku tak pi keja, bukan apa dia orang nak piii breakfast kat luar. macam tak pernah makan kat luaq, saja aje budak2 nie, si mamat yang kecik nie pun sama, sibuk menyebut "NAK MAKAN KAT KEDAI MAMA". macam pandai2 aje. kalau sampai kat kedai makan sibuk dia yang order dulu kat mamak "MAGGI GOLENG SATU TAK NAK SAYUR, OTEY TAMBI". pandai betul2 budak sekarang niee. Hari tu aku bawa dia orang makan breakfast kat RESTORAN KASSIM MUSTAFFA kat jalan Doraisami KL. Sedap juga makanan kat tempat tuu n restoran pun bersih.


makanan kegemaran mamat maggie goreng RM3.50


mamat kalau dapat makan tak sabar2 jangan harap nak usik dia punya makanan, alamat pinggan melayang n terbanglah.




Nasi Goreng Ayam RM6.50.
ini amer yang order. Dia nie memang tak lepas dengan nasi goreng, kat rumah nasi goreng, kat luar pun nasi goreng, anak aku yang ini memang selera melayu betul.







Nasi Goreng Biasa RM4.00.



Roti Sardin. Memang sedang makan pulak dengan kuah kari campur2. fuuh terangkat gila


Aku kalau nak minum air soya n makan taufu fa mesti pegi kat Gombak, Flat langkawi. memang sedap betul minum air tahu kat sini. tapi kena cepat sebab cepat habis. hari itu nasib aku memang baik bila sampai sana dia orang ada jual lah pulak apa lagi makan laaaa










taufu fa campur gula merah n air soya. memang sedang. alif n amer kalau makan mesti dua mangkuk seorang





makan selagi boleh makan

No comments: