CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, December 27, 2009

takut tapi nak tengokkkk

Seronoknya dah dua minggu kerja 4 hari dalam seminggu. bermula dari cuti awal muharam 18/12/2009 dan minggu lepas cuti Krismas 25/12/2009 dan minggu ini jumaat cuti lagi untuk sambut tahun baru 1/1/2010.

cepatnya masa berlalu dah nak masuk tahun 2010. Macam tak caya lak dah masuk tahun 2010. syukur pada tuhan kerana diberi kesempatan lagi hidup di dunia ini. Satu tahun telah berlalu. Banyak kenangan suka duka aku tahun ini.
Yang pahit itu aku telan ajelah. Mana yang manis itu akan aku jadikan kenangan sepanjang tahun lepas.

Syukur juga kerana tahun ini mamat kurang masuk hospital. Penyakit lelah dia semakin berkurang. Mungkin sebab dia sudah semakin besar, memang besar pun dia nie, badan semakin naik samalah dengan badan aku yang semakin naik bagaikan di pam-pam. camno. selera ada aje.....

seronok balik kampung minggu lepas, mamat lagi seronok sebab dapat tengok macam2. tapi kesihan kat anak aku ini sebab macam budak gayat, tengok kerbau ke, lembu ke ayam ke semuanya takut.



nak kemana kau nie mamat, serius ajeeee

oooooo nak tengok kerbau rupanya ingatkan nak tengok zirafah keee


eeeeh comelnya anak ayam nieee, sapa punya nie,
habislah kalau simamat dapat, mesti mati punya laa...

geram nya amaa anak ayam niee.......

nyammmmm, nyammmmm picit kang baru tahuuu

tolong, tolong aku jangat cekit leher akuuuuuuu
tangan kau besar sangat aku tak boleh bernafasssss
cit.... cit..... cit, cit...

geram, geram, gerammmmmmmmm



No comments: