CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, December 11, 2009

my best friend.......

Khamis lepas kawan baik aku yang sorang nie belanja makan aku punya besday yang dah berlalu tuuuu. walaupun lambat tapi aku happy sebab member aku nie masih ingat kat besday aku....

dia memang busy memanjang laaaa kalau nak jumpa memang susah asyik busy ajee..... ke kau buat busy2 AMY CHANG PUI HAN......

inilah kawan aku sejak mula2 aku masuk UMES lagi sampai sekarang walau dulu dia pernah berhenti kerja kat TV3 n masuk balik UTUSAN AIRTIME dia tetap macam nie tak pernah berubah n menyombong kat aku, walaupun dia dah bertambah kaya rayalah orang kata, still tetap macam dulu juga. macam nielah manusia tak pernah lupa, ada sesetengah orang tu bila dah kaya lupa diri, lupa kawan, macam2 bagus2 sangat ajeeee, piiiiii rahhhhhh.

tapi dalam kita orang suka2 makan n sembang macam2 lah, aku bengang betul dengan member aku yang sorang lagi niee, tiap kali kita orang pii makan dia pasti tak dapat joint, macam2 hal lah, anaklah, lakilah, mak saudaralah...... macam2 lah.

Ye la, aku tahu kau tu isteri solehah, nak duduk bawah ketiak aci kau ajelah.... podahhhhh lah MIDERRRRRR

haaaa rasakan kau tengoklah gambar2 kat bawah ini, kita orang best makan2 kau tengok ajelah yeeeeee..........







kenyang bangat sungguh malam tuu. patut ada mider kat sebelah tu..... dah terganti orang lain lakkkkk





No comments: