CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, February 8, 2010

ragam si mamat

Ahad lepas aku nak pujuk simamat aku potong rambut. memang susah dia nie kalau nak potong rambut.
macam2 hal dia akan buat. So petang tu sebelum potong rambut aku n my husband pujuk2 la dia pi makan makanan kegemaran dia  apa lagi kalau bukan TEH TARIK N MAGGIE GORENG.

Sampai aje kat kedai mamak tu, dia sendiri yang order kat mamak "MAMAK TEH TARIK SATU DAN MAGGIE GORENG SATU".....

 sup kambing bapak dia punyaaa.....

 sedapnya dapat teh tarik....... minum-minum jangan tak minum

 dap.... dapnya teh nieee mama.........


fuhhhh.... lega dapat makan maggie goreng.......


Bila mamat dah puas makan... apa lagi time sessi potong rambut laaa pulak jeng, jeng, jeng.......

 habislah rambut aku nieee..........

ok tak amaaaa.....



 ????
???????
???????
?????
??????????????????
????
??????????????????????
aku belasah lak mamak nieeee kang... jahanam rambut aku.....





haa... haaaa.. haaaa. ensemmmmm tak amaaaa....................



SERONOK LAH  MAMAT TUUUUU.
ensemmmmm nya anak mamaa..........

No comments: