CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, February 24, 2010

KOPITIAM HALAL KEEE.......

KOPITIAM CAMPUR ARAK 
DALAM MASAKAN




Dalam paper KOSMO semalam. Itu lah tajuknya.. issssyyy memang susah betoi sekarang ini kalau nak pii makan mcm hal2.  aku kalau kat opis ini KOPITIAM lah tempat aku selalu dok melepak ngan geng2 meja bulat aku, tak pun kalau lunch KOPITIAM juga lah tempat aku makan selalu.

Betoi2 hampeh dia orang niee  .. Kang kalau citer lebih udah masuk perkauman pulak. cam nerr nak citer lebih2 dah namanya pun 1 MALAYSIA sekarang ini.  Kutuk lebih2 kang kawan2 ada yang dari kaum itu, sebelah rumah kaum itu, tepi umah kaum tuu jugak. kang kena PENJARA lak aku atau pun jadi macam si KARTIKA nak kena sebat lak..

Bukan boleh nak cakap sebarang ini..... 1 MALAYSIA la kato kauuu.......

so geng2 meja bulat n geng2 mkn lunch mano nak mkn lepas niee.... boring2 betoi macam melaunnnn aje sekarang ini.

fikir-fikirkan lah yeee....


No comments: